::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Idola Kecil 5

Assalamualaikum semua :) Haaa, harini Aina nak cerita serba sedikit tentang idola kecil. Siapa yang tak kenal dengan Aina ni? Aina memang peminat tegar idola kecil. Dari musim yang pertama sampai lah sekarang. Tak pernah terlepas satu episod pun. Betapa tegarnya Aina. Kahkah :p Untuk idola kecil kali ni pesertanya seramai 11 orang iaitu 4 orang lelaki dan 7 orang perempuan. Semuanya berbakat besar dan serba boleh. Anugerah dan bakat ini semuanya dikurniakan istimewa oleh yang Maha Esa. Kita jangan pula nak merendah-rendahkan kebolehan yang mereka ada. Selain menyanyi, mereka juga pandai menari serta berlakon. Subhanallah, hebat bukan? Semuanya berlainan latar belakang :) Okeylah, Aina perkenalkan adik-adik kita yang serba boleh ni.



Budak beliebers ni comel >.< ingatnya darjah3, rupanya darjah5. 


PSY Idola Kecil kita~

Eh eh, nama dia Aina. Samalah nama. Kahkah ;b


Darling suara dia merdu :')




Haaa, itulah dia adik adik idola kecil kali ini :) Apapun jangan lupa saksikan idola kecil 5 pada hari sabtu jam 8.30 malam hanya di siaran 119 dekat di hati.
Ma's salamah semua *lambaitangan*

Labels: