::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Hye U olss

Fuh..fuh Ha..ha..hashem *laphingus* Haish, berhabuk betul blog nie. Bukan kemain banyak labah2 bersawang kat sana sini. Time untuk mengemas kini semua. Eh? Hyeee korang semua. Assalamualaikum. Apa khabar? Sihat? Alhamdullilah. Aina? Alhamdullilah, sihat jugak. Syukran Ya Zillan Ya Allah. Ceh. Macam ada orang baca. Tapi biarlah saya di dunia blog saya sendiri. Syok sendiri pun kat blog saya. Jangan sibuk. Rasanya dah berabad kot tak bukak blog ni. Apa yang berlaku pun tak tahu. Apa mimpi saya nak bukak balik pun tak tahu. Hehe. See? Nak menaip pun bukan kemain kekok nyaaaaa. Jari saya yang gemuk2 ni entah kenapa menaip dengan sopannya.Aww aww. Haish. Rindunya saya untuk kembali membebel di laman sesawang ni. Eh? Dah bersih. Haha. Percaya atau tidak, kita sudahpun berada di bulan NOVEMBER. Bulan cuti sekolah. Yeahh. Rasa macam baru sambut hari jadi yang ke-14 je. Takkan nak 15 tahun dah? Huwaaaa. Semakin dewasa, perlulah saya bersikap matang lepas ni. Dunia saya pun akan lebih matang, dan saya perlu menempuhinya dengan matang. Semuanya perlu dengan kematangan. Wah. Ayat aku. Hehe. Sebenarnya banyak kisah yang nak dikongsikan, tapi kalau nak cerita kesemuanya. Sampai tahun  depan punya depan lah baru habis. Nak tambahkan lagi cerita tahun depan punya depan. Memang jenuh saya nak menaip dan naik meluat lah awak awak awak semua baca saya punya entri yang panjangnya berjela-jela. Kalah red carpet tauu. Aww. Untuk entri kali ni, cukup sampai di sini. Ni baru introduce di mana saya selama ni menghilang. Belum cerita lagi. Haha. 

Labels: