::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Happy Birthday 7th

Assalamualaikum :) Harini aina nak cerita pasal hari jadi adik aina yang ke tujuh tahun! Okey. Sebenarnya nak kena update 17 haribulan haritu tapi tak sempat dan bateri laptop pula buat masalah. Dan alhamdullilah harini aina dapat juga update entri ni. Ini dia adik aina yang menyambut hari jadinya :


Ini budaknyaa. Comel? Well, tengok kakak dia. Kahkah. Eh tak aina biasa je :) tengok mama dia lah. Hehe.

Nama penuh punya panjang dia ialah Fara Nazzatul Ain a.k.a Ainun Jariah.
Adik paling bongsu semestinya manja mengalahkan kucing yang comel comel aww aww. Meuww meuww. *Merepek k.
Dia ni tak padan dengan kecik. Ada sahaja nak bercakap. Senang orang kata petah bercakap. Nak senang lagi banyak mulut. Haha.
Dan lagi satu dia ni memang lah kuat menangis, merajuk. Menyampah. Tapi apakan daya, adik bongsu memang perangai cenggini. Alahai, awak tu ain dah darjah satu dan don't acting like a baby ;b
Dia ni juga ada akaun laman sosial. Adik korang pun kan semuanya celik IT juga. Semestinya adik adik kena mengikut arus kemodenan negara :)

Apapun Aina a.k.a angah nak ucapkan Selamat Hari Jadi kepada Ain NERD yang ke tujuh tahun. Semoga Allah memberkatimu, panjangkan umurmu, tabahkahn hatimu, jadikan kamu adik dan anak yang baik dan solehah serta insan yang cemerlang di dunia dan juga di akhirat. Amin. 

Ma'assalamah semua :)


*kek bluberry my favourite- versi hantu kak limah balik rumah