::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



No Title

Assalamualaikum and holla! :], weiyh fifie and the gang nak dtg umah aku! Jyeahh (Y), alhamdullilah! Excited nak jumpa diorang. Heee :D tapi pada yang sama, aku tak tahu kenapa aku sedih sangat. SERIOUSLY! D: Tadi, ada sorang budak mana ntah kat FB, dia g SACC Mall, Shah Alam, then, dia dapat buku and tandatangan IK4! Ohh, no! Sangat lah jelly!, tiba2 aku rasa sedih sangat, air mata aku jatuh? Giler~ Tak pernah2 menangis kerana ik4 je. Atoyai! --' aku pon tak tahu kenapa? Aduh, feeling lebih je! ;b apapon aku selalu berdoa, supaya aku dapat jugak jumpa ik4. AMIN! :S Okeylah stop it, k bubye (!)
P/s : X SABA MEYH! (: