::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Happy Birthday To My Dear Cousin! :D

Assalamualaikum and Holla! (: Harinie, aku nak buat entri khas for my cousin Fifie! Today, happy birthday dia. So korang kena nyanyi lagu untuk dia. 

Happy birthday to you, Makan ubi kayu, May Allah Bless you. (:
So, siapa2 nak bagi hadiah kat dia, dipersilakan! Dia jenis yang tak kisah :D Then, aku tak ada apa2 nak bagi hadiah kat dia. Sorry :/ So, aku buat lah entri ni khas untuk dia. :D Mari kenal dengan cousin aku yang baik nie! 

Hehe, sory makcik aku amek pic kau x bagitahu! Oppss, ! :>

Tuii dia, cousin aku! Comel kan? Main kiss2 ngan cat dia yang comel sama ngan tuan dia! ;b

Biography :

Fifie Shaqilla Binti Mohd Razef
13 Tahun (same with me, tapi dia lagi tinggi --')
Tinggal kat JB! :]
Lahir pada 2/12 - please bagi something to her !Haha.
Suka blogging, baca buku novel cinta. OPSS (!) , Suka amek gambar orng! --' 
Dia ramai kawan, sebab dia terlebih peramah.
Dia tak leh makan seafood (!). 
Dia suka warna purple!

Time nak bagi pantun untuk kau makcik! ;b just baca ye 

Arus disekat pantai berbatu,Pantai barat dilanda gelora, Moga selamat bahagia hidupmu,Penuh berkat Allah Taala.

 Makcik! Ni aku ada buat, dan ada sikit2 aku ciplak~ :D 


K bye korang ! Dan selamat hari jadi ye ohh my dear cousin! :] Aku selalu doakan kebahagiaan kau di dunia dan di akhirat! 


Aku buat tau! Sorry buruk, tak banyak masa! :/ K bye!

P/s : Sorry, x de hadiah buat mu wahai saudari, anggap ini saja hadiah untukku! :D