::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Contest | azam smart maal Hijrah!

Assalamualaikum! Join lagi contest! :D Aku check kat shoutbox, then ada akak ni kata mari join contest kami! apa lagi, join la! Haha. Nak join? JOM!


Objektif contest :

1. Memberi peluang kepada bloggers untuk mempunyai 1 azam sempena maal hijrah!

Syarat2 Pernyetaan :

1. Mestilah beragama islam
2. Buat satu entry dan tempek banner diatas serta jangan lupa linkkan pada entry ini.
3. berikan 1 Azam Maal Hijrah dan sebab anda memilihnya.

Azam saya ialah :
Saya nak  belajar bersungguh-sungguh. Sebabnya saya nak mengejar cita2 saya, dan pada tahun hadapan, saya akan menduduki peperiksaan PMR! :))
Kalau korang nak join dan nak lebih tahu lagi <<klik sini>>

K assalamualaikum!
p/s : Hadiah dia menarik! :D