::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Yeah! Final Exam is Coming. Mari Kita Enjoy -.-'

Assalamualaikum ^^
so what, aku dah lama x hupdate dekat blog ni. huh -..-
bila aku klik je new post, tiba-2 x tahu nak tulis apa, senang citer idea x kuar mencurah2 . Harap time exam bm karangan nanti idea kuar mencurah2 macam air hujan. AMIN!

Okey, Final Exam tinggal bape hari lagi je .
TAPI,
i don't have prepare anything!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

huh! actually bukan lah x prepare apa-2,
adalah sikit, belek bukan baca..hoho!
k, aku memang teruk..
dan lagi satu, aku x siapkan lagi homework, pemalas punya budak..
aku bagi cinta buku lima kang..

eh2, aku teringat lagu tu lah..
part yang lawak..LEBAM~~ lololol.. 
so, x leh blah lah lagu tu..anyway good job (Y) .

p/s : aku mahu siapkan semua homework meyh . k bye :)