::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Day 3 : Bila Shopping,Perkara Pertama Yang Korang Mesti Cari Adalah...


*pinjam dari Puan Google pulak..:p*

Assalamualaikum ^^

Bila Shopping, perkara pertama yang korang mesti cari adalah....apa?
okeylah kalau aku kan,
aku confirm cari janjan..*ah lantak lah aq eja mcm mana pon*
jumpa coklat lagi x boleh,confirm tangan mula menggatai amek chocolate pilihan kalbu..apatah lagi kalau chocolate tu ada hazelnut,confirm cair dibuatnya..yummy (Y),

tapi aku akan beritahu lah dulu mak ngan ayah aku kalau nak,
bukannya main amek terus masuk dalam troli..
bila nak bayar je,tiba2 bajet lebih sebab beli chocolate..ngeee~

yang kedua pulak, baju! ^^ mata mula lah..berkelip2 bila sudah terpandang suatu baju yang sudah tercucuk dekat hati nie..haha :)

yang ketiga pulak, majalah atau novel..
aku x de banyak sangat buku novel kat umah,selalu aku pinjam novel dari kawan2 aku je..
tapi kalau dah beri peluang beli buku novel nie,haishh!
cepat2 aku pi terjah,belek2 buku yang menarik kau memang debomm!
bila dah smpai sana,confirm rambang mata dibuatnya..warna-warni mata nie bila lihat buku nie, biasalah aku kan PENGGEMAR BUKU! hehe..
susah nak cari yang mana,tapi bila dah jumpa tu,tu jelah yang aku capai..:'D

okeylah sampai di sini jelah..
korang lak? kongsi lah dengan aku..kedekut lah depa semua nie :'(

k Assalamualaikum ^^'

p/s: kalau nak berbelanja tu ingatlah dunia ye :'>