::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Cer Klik Proceed Anyways Kalau Masuk Aku Punya Blog..

Assalamualaikum ^^'baru tadi aku join segmen kak lyssa..dah 2 kali aku masuk segmen kak lyssa.Hehe. :) okeylah..korang masuk blog aku mesti ada benda alah nie kan :-

*klik untuk tumbesaran*

Ada kan? Bagi siapa yang tahu confirm tekan apa? Tekan...Proceed anyways
kan..kan..pastu baru leh masuk aku punya blog kan? Tak yah takut ngan benda alah tu..bagi siapa2 yang tak pernah tengok mcam nie ye..
kalau dah tahu kau diam. ;P..

okey tu jelah aku nak bagitahu.. k bye :)

p/s: siapa2 tahu tak kenapa benda alah ni ada? -..-