::MyWonderland::
Le'Bonjour To mywonderworld


Bismillahirahmanirahim. Welcome to myworld. Please be nice here and do follow me. Xiexie :) NO HARDWORD please anons. Don't like? Get lost.

Entries About Linkies Stuff

Ask.FmDashboard

Tagboard!

Please leave your footprints here. Thank you :)


Credits!

Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: FaraAina
Others:   



Budak Darjah 1 wotttt!

Ohhh..hye readers *mengelamun sebentar hoho*
sory lambat sikit post apa2 untuk today..
sebabnya layan kerenah adik2 aku..
sebgai kakak mithali *bueekkkk..perasan siakkk*
mestilah mengalah ngan diorang..

adik last: angah2 adik nak main game barbie..
adik(2): angah2 nak main Sara cooking tu..umairah kan nak jadi chef bila besar nanti..
adik (1) : angah2 nak on9 fb sekejap ngan layan blog..

see,aku dah cakap..aku memang kakak yang baik :)
hahaha!

back to topic..dalam post nie aq nak citer..
pasal handphone!
kau nak tahu x adik aku yang darjah 1..yang umur baru setahun jagung tu..
dah ada phone..
dye nak buat apa ek ngan fon?
nak call barney datang rumah?
ke nak call hello kitty main sama2? -___-

aku rasalah baik x yah lah ada tefon2 nie..
*suka hati dye lah..yang kau sibuk nie pahal weiyhhh*

pastu,adik aku yang comel+gebu+manja+mengada2 tu pon..
nak jugak fon..sampai nanges2 nak fon jugak..
adik..adik..x yah lah berfon lagi ye..:)
kalau nak call barney guna fon rumah je..haha! :}

adik aku yang umairah tu satu..
dah tahu adik kau tu kuat cemburu..
saja show off hefon kau yang buruk tu..
*kuang ajar punya kakak..panggggg*
hefon adik aku tu pon..
berketurunan..haha!
tu sebenarnya hefon kakak aq..kakak aq dapat yang baru..
dye bagilah adik aq tu..faham? :]

kadang2 aq pernah nampak jugak..
budak drjh1 yang kecik2 tu..
pegang fon..aq sangka tefon mak bapak dye ke..
rupa2 nya tefon dye ah..
amekk kau~!
dye punya fon..kalah aq..
makkk aii..tefon dye blackberry tuii...
yang satu2 button tuii..
x leh blah budak skang nie!
apa2pun adik tahniah ye! :}
haha..

sampai di sini saja lah..
k bye readers :}

p/s: esok gi open house kawan aq :)